Good night & sleep tight.

Jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat. Var så sjukt trött trotts min powernap. Fast den blev inte särskild lång för noel kom 40 minuter senare. Så vi bestämde oss för att köpa mat. Vi delade på en kebabrulle. Sen gick vi och köpte snask, chips, dipp, godis och läsk. Vi hyrde film också, ''Berättelsen om Pi''. Har hört att den ska vara riktigt bra o blabla. Men det tyckte inte jag? Den var riktigt långtråkig.

Nu har jag och nolleboll kissat av molly och ebba och har bäddat ner oss i mamma o pappas säng, det är något speciellt. Kommer sova som en prinsessa. Den är så himla skön!!! Och det känns heeelt fantastiskt att inte ha något larm ställt. Hoppas jag får sova ut, bara inte noel får något fnatt eller hundarna börja skälla. Snälla, kan jag bara få sova ut!? De andra helgerna har jag vaknat tidigt och har inte kunnat somna om. Då har jag gått o varit seg och sur hela dagen haha. Nu håller vi tummarna!

Nu säger vi godnatt, hela gänget samlat i sängen. Mysigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0