Elfte maj.

I just came to say hello, hello!

Idag var jag och Noel ensamma på förmiddagen. Bästa Amanda kom förbi och höll mig sällskap. Hon färgade och klippte mitt hår hiho. Vi gjorde blonda slingor. Det blev riktigt snyggt! Mycket ljusare och fräschare. Woopwop. Jag har även städat här hemma. Duktigt!

Nu senare på kvällen så tog jag en promenad med Molly och Ebba. Fan vilket underbart väder! Vi tog en sväng så de fick vara lösa och springa omkring, skönt! Nu ska jag bara vara hemma. Äta godis och se på film/tv. Woho. Fun life. Skönt det också, men hade jag haft pengar hade jag lätt dragit ihop ett gäng o satt mig på trädgårn. Underbara sommar. Men det kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0