Andramajtvåtusentretton.

Go'kväll!
Igår efter jobbet så åkte jag hem och fixade mig direkt för att sedan bege mig mot my bestie amanda för valborgsfirande! Jag gick till Ljura där hon bor. Spårvagnarna och bussarna gick så sjukt dåligt. Var hos henne vid 23:30 typ och var hemma vid 3. Det var jätte roligt. Vi gick inte ut utan vi var bara hemma hos henne.

Idag vaknade jag upp bakis. Blöh. Var riktigt seg faktiskt haha. Inte druckit eller festat på jag vet inte hur länge så det var roligt och värt! Jag sov till halv tre idag. Åkte till jobbet vid kvart över tre och gick till ICA innan och köpte med mig en coola och sallad som jag åt i personalrummet. Väldigt behövligt och sjukt gott. Kvällen gick snabbt och nu ligger jag i min bästa, skönaste och ljuvligaste säng och ska läsa igenom psykologin som jag har omprov på imorgon. Det får bära eller brista.

Stress stress stress. Men nu är det inte lång tid kvar. Bara att bita ihop.
Godnatt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0