20130510

Hola fellas, whats poppin'?

Vilken härlig dag vi har haft idag! Woop. Tog sovmorgon, jag gjorde iordning frukost till mig, mamma och Noel. Mysigt! Satt länge i soffan och degade. Men till slut så tog jag tummen ur röven och tog med mig Molly och Ebba på en riktig långis. Var ute två timmar! Det var så jävla skönt. La upp ett collage från mobilen förut (inlägget nedanför). Svettades och benen brände. Sweet! När jag kom hem så gjorde jag bananpannkakor till lunch och åt framför ''Keeping up with the Kardashians''. Efter det städade jag mitt rum! Ska bli underbart att lägga sig i ett städat rum och en nybäddad säng.

Nu på kvällen myser jag och familjen i soffan framför ''Modern Family'' ♥ De är så jävla roliga haha!
Ska lägga mig i ett bad snart. Tvätta håret, köra i inpackning, raka benen och sen smörja in mig. Ah. Love it. Ska bädda ner mig o se lite Gossip Girl efter det. Hade ett uppehåll ett tag men nu har jag kommit igen. Inte många avsnitt kvar nu. Bästa serien. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0