20130507

20 dagar kvar till sol o värme....

Idag i skolan så var Axel Schylström på besök och hade föreläsning. Den var så bra! Blev rörd. Så jävla stark och fantastisk människa. Efter det hade jag personlig försäljning på kungsgård, woho. Så jävla skabbig skola, toaletterna där är sååå äckliga?! EUW. Hatar o gå dit. Sitter själv på lektionen som ett mobboffer. Men läraren är såå gullig så det känns ändå OK.

Jag gick hem från kungsgård, härligt med promenad! Har inte gjort mycket idag? Vädret har varit helt fantastiskt, SÅ VARMT! Solade lite på balkongen, men bara i 20 min kanske men fick ändå rand, sweet! Hoppas på o kunna göra likadant imorgon. Nu i veckan har jag inte fått några jobbtider. Känns skönt faktiskt. Ska ta tag i pluggandet nu i veckan. Därför sitter det jävligt fint o vara ledig torsdag och fredag. Långhelg! Woop.

Ligger faktiskt redan i sängen o har tänkt o sova nu. Är riktigt trött.
Har haft många besökare idag. Hur kommer det sig? KUL! 
Ska försöka bli lite roligare med bilder o så. Men känner mig så tråkig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0