Work out.

Är så jävla lat och bekväm av mig. Vill komma igång med träningen. Att det ska vara så sjukt kallt?! Vill kunna gå ut och ta långa promenader och springa i spåret, utan att oroa sig för att slå ihjäl sig. Då jag är en fattig student just nu så har jag inte råd med gym. Men jag vet om jag bara skulle ta tag i det, ta promenader, gå till skolan, köra på crosstrainern, springa i spåret, and so on.. Så skulle jag se snabba resultat.

Jag kan ju om jag vill. Jag VILL ju. Vad är det som är så svårt? Saknar motivation. Give me some please. Måste få ut tummen ur röven. Då tror jag det skulle hjälpa om jag skulle börja blogga mer. Skriva ner det jag gör. Så man får skryta lite och känna sig bra. Hm. När mitt busskort tar slut och vädret inte allt är för pissigt så ska jag börja gå till skolan! *Tummen upp*. Har varit inne och degat hela dagen, ska ut på en promenad nu tänkte jag, och en cigg på det. Lovely. Sen ska jag börja göra mig snygg. OM jag får till en bild så kanske det kommer upp en här innan jag sticker..

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

You go gurrrl! Bara att görat :)

2013-03-23 @ 16:47:23
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0