I'm out of control.

Nu har jag badat och tvättat håret - det luktar SÅ gott. Ligger i sängen. Försöker få plugg gjort, men det går inget vidare. Ska ta tag i skiten i morgon. Det blir en lång skoldag då, 8:15-15:30. Och jag ska vara kvar sista lektionen också o ha en redovisning. KUL!

Har inte promenerat något sen sist jag skrev om det haha. Så imorgon är mitt mål att ta en powerwalk. Och sen städa mitt rum (!!!!) helt kliniskt. Hah. Låter ju bra. Och sen plugg på det. Uj en sådan duktig tjej!

GODNATT! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Stina

Så nu när dagen är slut, har du gjort allt du har tänkt? ;)

Svar: Jag har iallafall storstädat rummet HAHA. ligger i sängen nu trött som fan o ska väl läsa lite. sjukt trött. somnar snart. godnatt!
Josefin Åman

2013-03-27 @ 22:42:56
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0