flytta på dig.

Skolan idag var bra. Underbart väder och underhållning av mina bästa tjejer. Fan vad roligt vi har tillsammans! ♥
Min redovisning om hormoner gick kanon. Jag var ensam (hahaaaa!!) så det var bara jag och läraren. She's the best. Efter det så gick jag ner på stan och kolla en snabbis och sen köpte med mig en sallad hem. Var väldigt motiverad för att pricka av min lista. Kröp ner i soffan för att smälta maten och blev SÅ trött. Men jag röck upp mig och städade rummet! KLINISKT. Det känns underbart nu att ligga i min säng och ha ett städat rum. Bra där. Det blev ingen promenad eller plugg. Ska plugga lite nu i sängen, och promenad tar vi imorgon!

Har två lektioner imorgon. Psykologi som vi ska ha prov i och religion. Slutar 10:50. SEN TAR JAG LOV! Lovely. Men har dock en fet jävla lista av saker som jag ska bocka av under lovet. Men det tar vi då! Efter skolan så ska jag kolla lite på stan och sedan förbi farbror och faster och gosa med min kusin julian. Ska vara barnvakt medans diana är på gymmet. Wiho!

GODNATT & SOV GOTT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0