26 mars

Hej!
Kort skoldag. Hade bara en lektion. Eller egentligen två, men vi har fetaste håltimmen emellan så jag och sabira drog ner på stan. Hittade en jätte söt topp som jag köpte och nagellack. Den har jag tänkt och ha i helgen. Då åker jag och noel till Katrineholm och hälsar på mormor ♥. Hennes systers dotter fyller 60 så det blir lite fest. Ska bli skönt att komma iväg och träffa mormor. Saknar henne massor nu när hon flyttat!!! 

Vi åker dit på fredag och kommer hem söndag tror jag. Och efter det har vi loooov! Sjukt skönt. Men då ska jag gå intro på mitt sommarjobb (PIRRIGT!) och få deligering. Förhoppningsvis kommer jag få jobba kvällar och helger nu i april så jag får en ordentlig lön till maj. Det skulle vara sweet.

toppen, från bikbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0