Myskväll vid Ågelsjön!

När jag kom hem från jobbet så var jag ute med Molly och Ebba på en sväng. Mötte upp mamma vid hennes jobb och åkte med henne hem. Vi la oss i min säng och pratade & myste ❤ Vi båda slumra till sen haha. Men mest jag, vaknade inte förrän vid 18, ops. Var riktigt trött så det behövdes!

När jag vaknade så begav vi oss till Ågelsjön. Hundarna följde självklart med. Molly blir som gaaalen! Hon ska bara ut i vattnet och simma efter pinnar haha! Världens bästa Molly! Kvällen avslutades med pizza här hemma. Nu får jag mig en god matlåda hoho. Nu ska jag duscha och sen se någon läskig film med mamma och pappa. Love these nights! ❤

 

Lite bilder från denna fina sommarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0