Kind of dead.

Jobbigt och tufft idag på jobbet. Blöh. När jag slutade vid 15 så åkte jag hem till min saknade Amanda ❤ Vi pratade och tog oss en cigg. Min fina stjärna! När jag skulle cykla hem och hoppades på att regnet hade slutat då så hade det blivit värre. Cyklade då det var som värst (!!!!). Kom hem heeelt dyngsur. Det första jag gjorde var o la mig i ett varmt bad, that was heaven.

Hade bestämt mig för att inte ta någon powernap idag men så fort jag landade i soffan slog jag ihop. Vaknade strax innan åtta. Lyckat! Men känner mig riktigt trött och seg ändå så ska gå och borsta tänderna nu och sedan lägga mig och sova. Har verkligen inget liv nu. Känner mig inte alls på topp. Ledig torsdag och det är sjukt efterlängtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0