En dag med frugan min!

Slutade 12 idag, sweet. Sabira kom till mig när jag kom hem. Vi la oss på balkongen en timme, huuur varmt?!? Sjukt skönt. Vi tog lite sololja och jag tror vi fick lite färg iallafall. Min bästa fru hjälpte mig & städa! She's the best ❤ Jag gick även ner i tvättstugan och fick en hel del tvättat, så skönt! Sen så bjöd jag på en god middag. Den här dagen har varit riktigt bra.

Imorgon kör jag delad tur. Segt! Men är ledig måndag och tisdag så tar igen mig då. Ska vara barnvakt åt Julian måndag också. Mys! Det ser jag fram emot. Nu ska jag dammsuga och fixa det sista innan familjen kommer hem som varit iväg hela dagen.

 

Min eftermiddag i bilder. What a wonderful life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0