Det är dags för fredagsmys!

Idag så försov jag mig.. Vaknade två minuter över sju då jag skulle börja - Lyckat! Min bästa & snällaste pappa skjutsade iväg mig och som tur var så var det inte många brukare och jag jobbade ikapp och var i tid till slut. Bra jobbat! Slutade vid 15 och då gick jag ner till frisören och mötte Alex, Diana och Julian. Mys! Dom skulle iväg och kolla på bilar (?). Det lät inte särskilt lockande för mig så jag tog med mig Julian hem. Mamma blev som vanligt helt galen och vi låg och myste. Min lilla kille ❤ Sen kom Alex och Diana och vi drack kaffe och pratade. När dom åkt hem så kom Sabira förbi och vi satt ute och pratade. Min finfina vän!

Nu är jag hemma. Har ätit jätte god mat och nu sitter hela familjen i soffan och myser. Vi ska se på film! Känns inte alls som fredag! Imorgon jobbar jag 7-15 och söndag 12-21 eller delad tur. Hoppas på delad, blir mer pengar då!

 

Fredags mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0