Nu är det igång igen.

Första dagen avklarad! Det var roligt o komma tillbaka till skolan, faktiskt. Kul o se alla igen! Men angående själva plugget så vet i fan.. Vi fick redan inlämningar som vi ska börja jobba med och prov nästa vecka. Kill me. Men det är bara bita ihop nu, knappt ett halvår kvar! Helt galet. 

Imorgon så ska jag iväg till en familj som jag ska vara barnflicka åt. IH! Var där innan jul på ''intervju''. Och då skulle de träffa en annan tjej som också kanske skulle jobba. Men de valde mig. Det känns kul! Så imorgon ska jag dit efter skolan! 

När jag kom hem tog jag ut hundarna direkt, brrr vad det är kallt! Det var knappt så de ville vara kvar ute. När jag kom in så tog jag på mig myskläderna direkt och la mig i soffan. Så himla skönt. 

me at the moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0