Happy New Year!

Mitt nyår... Det blev riktigt bra! först var vi hos mig och lagade mat och åt trerätters. Allt blev sååå gott! Har så duktiga tjejer. Bästa ni. Vi började förfesta och dricka sen, har alltid så jävla kul med brudsen. Kärlek till er. ♥
Sen drog vi vidare på fest och smällde raketer vid tolvslaget. Bra kväll!

Idag mår man som man förtjänar. Kom hem vid 7 och har legat i sängen tills dess. Helt sinnes. Har bara sovit o sovit. Gick upp vid 23 och gjorde te och smörgås. Det var väldigt gott haha.. Satt i soffan och myste med mamma o pappa. Nu ligger jag i sängen och har tänkt o se lite Gossip Girl. Trotts att jag har sovit heeela dagen så känner jag mig trött o seg, haha. Tur det!


två bilder från nyår, jag, amanda, elin, saja, emelie och becca + emelie som tog kortet!

våran superduper goda förrätt! tyvärr har jag inte bild på de andra rätterna hah... 



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad blev det för rätter då? :) Ser gott ut!

Svar: Det där är som sagt förrät. Och till huvudrätt gjorde vi en gigantisk sallad, superduper god med fetaost och dressing och fläskfile! Till efterrätt gjorde vi jordgubbar i ugn med vitchoklad på och glass till det. Det var sååå gott!!!
Josefin Åman

2013-01-02 @ 18:09:49
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0