15 Januari.

Stannade hemma idag också. Tisdagar är ingen bra dag, fast ändå så är det haha. Vi börjar med historia 8:10 - 9:30. Sen börjar inte nästa lektion förrän 13:20. Feeetaste håltimmen. Bläh. Så idag valde jag att stanna hemma igen för o kunna göra klart mina arbeten. Jobbade hela dagen igår men blev ändå inte klar. Det tar mer tid än vad man tror!!

Men fick mig en ordentlig sovmorgon idag också, heh. Var ute med hundarna en sväng i detta hemska väder också. Det räcker med snö nu, tack! Sen åt jag en god frukost framför MTV. Och nu är jag i köket och ska sätta igång,
Wish me luck!

Hundarna älskar det här vädret iallafall. De sprang runt som galningar i snön. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0