80+

Godmorgon!
Har hunnit med en hel del denna morgon. Vaknade vid kvart över sju och gick upp och förberedde tvätten. Hjälpte Noel iväg till skolan. Det var verkligen en utmaning, det var riktigt skönt när han gick... Har satt på två tvättar, mamma kom precis innnanför dörren nu och ska gå ner med min tredje och annat hehe. Älskar att få allting tvättat. Hatar o tvätta då jag måste ta hissen till källaren och sen in i andra huset. Blöh. Men känslan efteråt är ju to die for. Har varit ute med hundarna och ätit en jätte god frukost i vardagsrummet fullt med tända ljus framför tvn. Mh! Känner mig som gamlingarna på jobbet, upp tidigt och igång barre. Går man upp vid tio så har man ju sovit bort hela dagen haha..

När mamma kommer upp så ska vi dricka kaffe. Har redan tagit en kopp men en till skadar inte. Ska ta tag i mitt rum och städa det kliiiniskt. Det är i stort behov av det. Har inga andra planer för idag. Så jävla s k ö n t. Om vädret tillåter kanske man kan ta sig en sväng med hundarna?? Skulle vara skönt o komma ut. Ingen iPhone än, får jag inte hämta den SENAST imorgon så kommer jag få ett fett tuppjuck. 

Tack & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0