Walking in a winterwonderland.



Hittade en mysig bild från google. Ligger i min underbara säng nu. Mix megapol är på och de spelar jullåtar. Dör så sjukt mysigt. Längtar något enorm till julafton. Ska dock jobba då, men bara 7-12. Och vid kl 13 kommer våra gäster hit. Så då blir det att ta sig hem snabbt och göra sig iordning. Har min outfit klar iallafall. Kommer vara jätte fin! IH! 

Den 20 och 21e är jag ledig. Och det ska jag se till att vara också, då måste jag handla julklappar åt alla. Det ska bli så himla kul! Mysigt att vi ska vara här hemma också. Juldagen jobbar jag dag och då blir det utgång, jobbar kväll efter det så det passar perfekt. Längtar, läängtar, LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0