The Christmas Day.

Den här dagen ska alltid gå så fort...

Hej!
Min julafton har varit så himla bra! Jobbade 7-12 och blev både skjutsad och hämtad. Bästa mami. Alex, Julian, Diana och hennes bror Daniel kom till oss. Det bjöds på julmat och Kalle Anka såklart. Har fått sånna fina julklappar. Är verkligen mer än nöjd. 


Varma & gosiga "tofflor" och halsband.
Jätte fin pyjamas från Alex, Diana och Julian.
En till pyjamas, halsband, en morgonrock och en söt plånbok.


Nu ligger jag i min säng och andas lite. Är SÅ trött och seg haha. På ett sätt går den här dagen som man längtat efter så himla mycket så snabbt, men samtidigt känns det som om klockan är närmare 23 för man är så trött haha.. Ska jobba 7-16 imorgon så det blir en lugn kväll. Har tänkt att ta mig ett bad och sen mysa i min fina pyjamas från familjen Femerström. Blir nog lite mer julmat innan sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0