Santa can U hear me?

I've been so good this year.



Pyjamas, tofflor och en morgonrock är något jag verkligen önskar mig. Känner mig så frusen på mornarna så det här skulle vara perfekt för mig.




Smycken, väska och clutch. Dessa tycker jag är grymt snygga.




Träningskläder och lättare pyjamas tills det blir varmare. Så fint!




Detta snygga linne, så enkelt men ändå sjukt snyggt. Koftan till vardags. Klänningen till nyår kanske..? 




Underkläder! Dessa skulle jag verkligen vilja ha. Så himla fiiiinaa. 

Gjorde dessa kollage lite snabbt hiho. Allting är från GinaTricot. Hur perfekt för er mamma & pappa haha?? Skulle bli väldigt glad om jag fick det här. 

Mamma hade kollat upp Kosta Boda grejerna och de kosta 1500kr/st. Ops, lite dyrt. Passar ju perfekt till 20årspresent dock. Herregud, jag blir 20 om drygt sex månader...?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0