1årskalas.



Denna fredag har varit perfekt - som jag förutspådde. Jag och Jennifer var på stan vid tolv och luncha på Paus, yummie! Knalla runt på stan så gott som hela dagen, köpte alla julklappar. Skönt! Sen åkte vi hem och firade min stora lilla kille Julian haha. Världens finaste ettåring. GRATTIS! Så söt! Det bjöds på pizza och fika. Jag och Jennifer stannade kvar till innan tio och sen åkte vi till Maxi och köpte lite godis innan hon skjutsade hem mig.




Nu slappar jag i soffan med pappa och Noel. Så jävla skönt. Känner mig riktigt trött då det varit full rulle hela dagen. Kommer sova som en prinsessa. Ledig imorgon och söndag. So fucking lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0