131216

Vad jag har njutit. Har enbart slappat med Molly & Ebba i soffan. Har läst mina favoritbloggar och blir så jävla sugen på att tränaaa. Har hamnat i en riktig svacka. Not fun at all. Men känner att snart är det ett nytt år, nya möjligheter. 2014 ska bli MITT år. Ska komma igång med träningen, äta nyttigt och sluta röka. Ska bli a healthy girl. Wopwoop! Taggad. 

Skönt med hemtjänsten idag. Båda mina jobb har sin charm. Och just idag känns det extra skönt att inte behöva göra sig snygg och vara trevlig mot allt och alla hehe. Skönt att det är ett kort pass. Slutar halv tio och då blir det fort hem och ta ett varmt bad sen bums i säng, längtar redan haha. 


Chillidillmode today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0