131215

Godmorgon! 
Igår jobbade jag på Lager157. Det gick jätte bra. Det var mycket folk, men bara man tar det lugnt och inte stressar upp sig så går det ju bra. 

Pappa kom och hämtade mig, även skjutsa dit. Har världens bästa föräldrar! ❤️ När jag kom hem var det bara att göra sig iordning och åka iväg till Amanda LP och hennes 20årsfest.. Hade jätte roligt och det var lika kul som vanligt o träffa tjejerna! Massor med nytt folk också. Kul! 


Jag och min bästis.


Nu mår man som man förtjänar haha. Nejdå, har lite ont i huvudet men det funkar. Kom hem runt två så har sovit några timmar haha. Ska göra mig lite frukost snart och sen göra mig iordning. Jobb idag igen på Lager157, kl 12-16. Cash is king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0