131209

Hej!
Jobbarkvällen rullade på bra och direkt när jag kom hem så la jag mig i ett bad. Lovely! Har smörjt in mig med LDBlotion och dränkt ner håret i min nya maroccanoil. Myskläderna är på och Ebba ligger här hos mig. Det kan inte bli bättre. Ska så småning om blåsa håret och krypa ner i sängen. Imorgon ska jag jobba 8-13. Skön tid, liten sovmorgon och sen sluta tidigt. Efter jobbet ska jag sola, kolla om min telefon kommit in och sen träffa bästis och kolla lite. Hoppas jag får jobba några pass till i veckan. Vill ändå vara ledig torsdag & fredag, det kommer behövas för det kommer bli jobb den 14:e fram till den 17:e, non stop! Och sen över hela jul och även nyår. Men det gillas. Längtar till lönen så jag kan handla julklappar åt mina fina. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0