Varmt & kvavt.

Heeeemma. Tjoho. Så jävla underbart. Har duschat och smörjt in mig och ligger nu i sängen på täcket i en handduk. Skönt! Känner för att sova en stund. Komma bort en stund. Är LEDIG imorgon och kan göra vad fan jag vill. Feels so freaking awesome. Har tänkt att ha lite egen tid. Ta en långpromenad med hundarna, tvätta alla mina kläder, städa rummet kliniskt, måla mina naglar... And so on, girlstuff you know! Låter riktigt bra tycker jag. Vet inte hur vädret ska bli. Man kanske hinner åka och bada & sola också?

Ska unna mig en powernap nu när jag kan gå och lägga mig när jag vill inatt och sova hur länge jag vill imorgon. Hoppas på god mat ikväll och bara mys framför tvn. Det är jag och grabbarna som är hemma ikväll. Mamma jobbar jour och slutar vid 10 imorgon bitti så då ska vid äta frukost ihop. Det ser jag fram emot! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0