To wake up like this.

Godmorgon!
Vaknade precis av Ebbas attackpussar. Så jävla mysigt. Och sen kommer Molly och luktar på mig sådär mysigt, för hon är inte en sån som pussas. Älskade sovmorgon. Vaknade på helt rätt sida idag! Älskar att vara ledig. Har inte lämnat sängen än så vet inte hur vädret är, men min balkongdörr är lite öppen och av det lilla jag ser nu så ser det ju bra ut. Ska upp och ta ut Molly och Ebba på en kisstur och sen äta frukost. Skulle vilja gå en långis med dom, så dom får vara lösa och springa. Så skönt för dom...

Mamma & pappa jobbar så det är bara jag och Noel hemma. Liam är iväg hos en kompis. Skönt! Nu ska jag gå upp och se vad denna dag har att erbjuda. I have a good feeling!

 

Slängkyss till er! Så mysig morgon, än så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0