Min lediga dag...

... spenderas i Katrineholm hos min saknade & bästa mormor med familjen. Vi åkte till Djulöbadet och satt nära vattnet på en filt och solade lite innan de stora grå molnen kom. Vi drack kaffe och jag & Noel köpte en varsin glass. Jätte mysigt! När vi skulle åka därifrån så fick mormor punka (...haha!!), tur att bästa pappa var med som bytte däck. Puh! Väl hemma förberedde jag och mormor maten och de andra åkte och handlade. Mormor hade något afrikanskt recept som hon följde och det blev SÅ gott. Har tagit en cigg på balkongen och har nu matkoma och lagt mig i soffan.

Ska smälta maten för sen blir det efterrätt, kladdkaka och glass! Kommer rulla härifrån. Så är det alltid när man varit hos mormor haha. Världens bästa. Det är underbart att vara här och träffa henne och hennes syster Anna. Så himla mysigt. Vill inte åka hem.. ❤

 

Den sjukt goda maten. Mouthorgasm! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0