Lycklig.

När jag åkte till jobbet idag så hade jag en klump i magen. Kände mig stressad över hundarna. Vet inte varför men mådde inte alls bra. Tur att jag har min värlsbästa soulsis ställer upp. Hon åkte hem till mupparna och höll dom sällskap. Då kunde jag jobba i lugn och ro haha. Jobbet rullade på riktigt bra och jag blev klar snabbt.

Påväg hem så köpte med mig en chicken nuggetsbox till mig och Amanda. Och väl hemma så tittar jag in i köket och då har min älskling plockat in disken och städat!!!! DÖR! Fy fan vad det uppskattades. Nu ligger vi i soffan och Molly & Ebba har dissat mig och ligger hos Amanda haha. Mina tre bästa tjejer. ❤

 

Du är mer än en bästavän, du är min soulsis. Älskar dig! ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: amanda

älskar dig också souliiis <3

2013-08-28 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0