Love this feeling.

Det här har varit en perfekt ledig dag.
Imorse så åt jag en sjukt god frukost. Slappade framför tvn och bara var. Underbart! Sen tog jag ju en riktig långpromenad med Molly och Ebba. När jag landat från det så var det bara att sätta igång med tvätten och mitt rum. Nu är det klart! Halleluja. Det känns så jävla skönt med ett rent rum. Man blir själv piggare och känner sig fräschare? Haha. Var och mötte fina Sabira på en cigg förut också. Vi bara satt och pratade och tog igen lite då vi inte kommer att ses varje dag nu. Buhu! Saknar tiden i skolan med mina tjejer.

Har bäddat rent min säng nu så det är bara att krypa ner. Resten av kläderna hämtar jag imorgon innan jobbet då det fortfarande är blött. Vårt torkrum suger och alla maskiner stängs av vid 21.. Nu har jag ätit lite yoghurt. Ska lägga mig i ett bad strax och sedan ta en kopp te och en cigg på balkongen. Perfekt avslut på denna fantastiska dag.

 

Mitt mysiga rum. Det ska bli fantastiskt underbart att lägga sig. Mindre roligt att gå upp så tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0