En hel dag with soulsis.

Idag tog vi en riktig sovmorgon. Vaknade strax innan elva, perfekt till mitt program hoho. När jag var ute med hundarna på morgonrundan och kom in så hade Amanda ställt fram frukost. Mys! När vi ätit så gjorde vi oss iordning och bestämde oss för att åka ner på stan. Vi åkte runt och gjorde lite ärenden och sedan satte oss på efterlängtade Paus. Mums. Köpte inget speciellt utan bara små grejer. Men spontana som vi är så tog vi ett varsitt hål i örat, så nu har jag tre "där uppe" liksom. Snyggt!

När vi kom hem så la vi oss i soffan och gosa ett tag. Sen tog vi med oss hundarna till nya Ica nere i klockaretorpet och "storhandlade". Nu har jag så jag klarar mig den här veckan. Vi kom hem och gjorde tacos och myste ner oss i soffan framför Idol & Svenska Hollywoodfruar. Min bästa sover här inatt igen, and I love it. ❤

 

En rikigt skön och fin dag. 


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också äta på paus med dig! <3

2013-08-28 @ 19:26:17
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0