Done with work for today.

Heeeemma! Halleluja. Den här dagen har varit riktigt bra, trotts att jag körde delad tur. Morgonen gick bättre än förväntat då jag jobbade med tom mage. Men det rullade på och gick snabbt. När klockan blev 12 så gick jag som skrivet innan upp till mina favoriter. Lovely. Jag och Julian somnade tillsammans. Det finns inget bättre. Det är så sjukt mysig så jag smäller av. He's the apple of my eye!

Kvällen rullade på lika bra och smidigt den. Sjukt skönt! Känner mig duktig som jobbar så mycket och intensivt. Har inte varit sjuk eller borta en enda gång, och kommer i tid. Wopwoop! Nu njuter jag av att vara hemma och veta att jag börjar inte förrän 16 imorgon och kör bara till 21. Hej feta sovmorgon! I like how it feels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0