Babydejt.

Julian kom hit vid 16. Vi myste här hemma en stund och sen knallade vi bort till Nicole och Maxi. Mys! De lekte och julle gick i gåstolen och de körde på. Nickis och jag blev hungriga och lata som vi är så beställde vi hemkörning haha! Det blev en kebabrulle och sen låg vi som två klubbade sälar.

Nicole och Maxi följde med mig och Julian sen ut med hundarna. Det blev en liten kvällspromenad. När jag kom upp så var det dags för gröt. Han åt den och sen blev han lite gnällig. Jag drog honom i vagnen och nu har han slocknat. Jag kollar på film, "17 again". Alex och Diana kommer väl runt tolv tror jag. Mysigt att få ha min lilla kille här så pass länge! ❤

 

Så jävla sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0