20/8

Blev kortare jobbdag än vad jag väntar. De hade tydligen sett fel så jag skulle bara jobba till 16. Fyra timmar bara.. Men bäckar små! Efter jobbet så gick jag upp till Alex, Diana & Julian. Standard typ haha. Blev bjuden på SÅ god mat. Ärtsoppa och pannkakor. Aldrig ätit ärtsoppa men det var jätte gott, och med pannkakorna på sidan om. Ny favorit! Jag och Julian la oss sen i sängen ett tag som vanligt haha. Min älskling. Så jävla mys. Han växer så fort och nu kan man busa med honom mer. Så roligt!!!

Nu är jag hemma och har sett Svenska Hollywoodfruar. Vad finns det o säga? Herregud. Underhållning på hög nivå. Imorgon börjar jag inte förrän 16. Så jävla skönt. Ska inte ställa något alarm utan bara sova och vakna när jag känner för det.

 

Min mysiga eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0