16/8

Godmorgon.
Kan inte sova mer. Ligger fortfarande i sängen, klarvaken! Hm. Ska strax gå upp och göra frukost och mysa ner mig framför tvn.

Inatt var jag i Rhodos med en fin vän. ÅH! Det var så jävla perfekt. Det var varmt, vi blev väldigt bruna, festade som galningar, träffade snygga killar, och det bästa av allt var att vi hade som en italiensk liten pizzeria vid oss som vad perfekt som bakismat när vi kom hem HAHA! Alltså jag behöver verkligen komma iväg!!!! Helt sjukt. Skulle vilja dra nu i augusti efter lön men då är hela familjen i Turkiet och jag har hundarna. Vi får väl se sen i september, men då kanske det inte är lika varmt? Jag vill komma hem som en pepparkaka! Åh...

 

Rhodos, fan vad jag vill åka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0