#1

Var och mötte familjen Femerström och tog då med mig hundarna samtidgt. Vi myste ner oss i soffan och myste. Julian som var lite dålig, han har åkt på en förkylning stackarn, var ändå hur glad och go som helst. Som vanligt! Min älskling. Smälter helt när jag får vara med honom. Han är min lilla guldklimp! ❤ Imorgon så kommer Alex förbi med honom så jag ska få ha honom själv några timmar. Dör så mysigt. Kanske ska förbi till Nicole och Maxi då, men vi får se! Annars ska vi bara mysa här hemma.

Alex, Diana och Julian gick vid typ halv tolv så då följde jag dom en bit med hundarna. Skönt o ha kvällskissen avklarad. När jag kom in så la jag mig i ett bad och har sprayat mig. Sitter nu och kollar på MTV och drägglar framför Justin Timberlake. Så jävla sexig så jag dör. Ska ta en kvällscigg och sen krypa ner till sängs.

 

Ord räcker inte till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0