The Hobbit.

Ikväll blev det myskväll hemma! Pappa lagade supergod mat, som en laxgratäng kan man väl kalla det. Lax och sen med en röra över sig med kräftstjärtar och annat gott och till det potatis. Det var inte det bästa att börja en ''diet'' på en lördag. Hah. Efter maten blev det minsann film, ''The Hobbit''. Den var helt OK. Dåligt slut.. Och till det blev det godis och chips. Som sagt, lördag är ingen bra dag att börja bli nyttig på haha. Det blir väl på måndag. Då jävlar blir det strikt!

Imorgon så ska jag vara barnvakt åt M, det var länge sen. Det ska bli jätte roligt. Ska vara där 14-18. Hoppas hon känner igen mig haha. Det ska bli mysigt. Ska cykla dit, så det blir ju bra. Har för mig att det ska bli ganska så bra väder imorgon. Hoppas det! Nu ska jag kika omkring här på datorn innan läggdags. Är ganska så trött.
Skönt med en lugn helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0