Sista april idag.

Hello!
Det var några dagar sen. Har inte gjort mycket än att varit i skolan och jobbat. Idag är det dags för det igen, kör 16:30-21:30. Wopwop, pengar in. Har hunnit jobba en hel del nu i april månad. SKÖNT! Blir nyfiken på min lön i maj, men vill inte hoppas på för mycket eller räkna på det. Vill bli överraskad när lönespecen kommer hehe.

Nu sitter jag i cafeterian och chillidillar. Ska försöka få lite plugg gjort. Men det är svårt, är så seg haha. Väntar på att klockan ska bli 13:25 då jag har personlig försäljning på Kungsgård. Wuho, so fun - not. Men det är bara att bita ihop o gå dit..
 
Såhär ser mina dagar ut haha. Skönt att vara ledig imorgon, underbart med sovmorgon när man kommer hem sent. Men ska jobba imorgon också, 16:30-21:30
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0