Roadtrip iväg.

Godmorgon!
Tog en rejäl sovmorgon, hur underbart som helst!!! När jag gick upp så hade pappa gjort frukost, äggröra och bacon. MH! Tog mig en stor kopp te till det. Nu ska jag fan köra det, LCHFdieten. Fast inte lika hårt. Jag kan äta frukt och yoghurt och inte ta den fetaste mjölken och så. Utan bara skippa bröd, pasta, potatis och allt annat som man blir fet av. Körde det i två veckor förra året och gick ner 4kg! Så värt. Måste tänka på Turkiet, 44 dagar kvar...

Har pratat med Beccis nu. Jag ska börja göra mig iordning, hon kommer snart. Vi ska ta en långis. Är sugen på att gå riktigt långt. Vet inte om det blir Ågelsjön eller nånting annat. Skiren kanske? Skönt o komma hemifrån. Tar självklart med mig Molly och Ebba

Hörs sen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0