Milen runt Skiren

Becca kom och hämtade mig och sedan åkte vi och hämtade upp Saja som också följde med. Roligt! Vi åkte ut till Skiren. Världens finaste ställe på sommaren, helt klart vatten och så jävla mysigt. Så där ska vi hänga alla våra lediga dagar i sommar! Vi knalla på ordentligt, herregud vilken terräng! Workout for sure. Vi var väl ute i två timmar. Så jävla skönt.

Har varit hemma ett tag nu. Tog mig precis en dusch och nu har jag smörjt in mig med LDB-silk lotion. Det luktar gudomligt! Ligger med datorn i sängen med musik och ska kolla runt på bloggar. Ska måla naglarna nu också. Det har varit en riktig skön förmiddag.


En grå och ruggig dag. Skönt promenadväder faktiskt. Vi kom förbi en hage med hästar i. Det luktade sååå gott. Saknar stallet och hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0