It's like a dream.

Blev ingen långis. Matchen blev 2-2. Bra jobbat Liverpool! Men jag har ju iallafall storstädat rummet och tvättat allting idag. Så jävla skönt. Tog mig ett bad förut och rakade benen. Nu ligger jag i sängen och har smörjt in mig med mitt lotion. Gudomligt! De blir så lena då. Och jag luktar så gott haha!

Imorgon blir det en lång dag. Först skola 8:30 - 14:45 och sedan jobb 16:30 - 21:30. Wopwoop! Det rullar på. I'm so happy! Tror jag blir kvar i skolan tills dess, jag och Sabira ska skriva på ett arbete. Det blir bra. Ligger som sagt i sängen nu och ska strax sova. Har lite ont i huvudet men tog en tablett. Hoppas jag inte vaknar upp med det bara. Kommer sova som en prinsessa inatt, I need that!

G'NIGHT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0