Later the same day.

Barnvaktningen gick hur bra som helst. Hon kände absolut igen mig och vi gick ut och lekte i parken. Föräldrarna åkte bort sen och då var vi själva. Vi åt mat och myste, det var jätte roligt! Världens goaste unge. Hon fyller ett nu i veckan. Stora tjejen.

Vi har haft tvättstugan. Hade inte mycket tvätt. Bara en maskin. Blev klar precis. Nu är det soffan som gäller. Ebba och jag ligger o myser. She's the best. Sen blir det att ta tag i en skoluppgift, Personlig Försäljning. Wuho. Imorgon måste jag upp i tid. Ska åka med pappa. Skönt med skjuts! Och sen på eftermiddagen ska jag åka iväg och ta kort inför jobbet. På onsdag är det sista introdagen, 16-21. Sen är det bara att kasta sig ut.

Livet rullar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0