Härlig dag.

Idag tog jag sovmorgon. Så skönt! Vaknade vid tolv. Tittade ut och solen var framme och det var en riktigt fin dag. Fixade mig och åkte hem till becca. Vi åkte ner på stan och satte oss på Brödernas och fikade. Alex och Diana kom sen också med Julian, kusins älskling! Det var superdupertrevligt och underbart att sitta ute i solen! Sen följde jag med rebecca hem, där bjöds det på mat. Grillning! Vi chillade ett tag och åkte sedan och hämtade upp emelie. Vi åkte till donken och tog oss en varsin milkshake. De skjutsade hem mig och här ligger jag nu nerbäddad i min säng och ska sova.

Imorgon är det intro på sommarjobbet, 7-16. Åh, är nervös!!! Har ställt tre alarm nu och hoppas på att kunna komma upp haha. Det är det jag är mest nervös över, och bara för det kommer jag säkert inte kunna sova ordentligt och ligga o vänta på att det ska ringa om telefonen, aja. Men är riktigt trött så kommer somna direkt. Skriver några rader imorgon när jag kommer hem från jobbet.. Så pirrigt!!!

bjuder på en bild på världens finaste julian från när vi fikade. lilla tjockis.
kusin älskar dig maaaassor!



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0