Good morning sunshine!

Vaknade inte av klockan utan vaknade av Noel. Hjälpte honom iväg till frita, så nu är det lugnt här hemma. Var ute på morgon promenaden med hundarna, riktigt härligt! Och det verkligen luktade vår ute! ÅH, snälla du stanna kvar! Har hört både att det ska komma snö men också att det ska bli plusgrader om nätterna och att våren verkligen är påväg. Håller tummarna för det sistnämnda.

Nu ska jag bada och göra mig iordning. Ska och ta deligering vid 13. Trooor jag vet vart jag ska, så är lite nervös för det. Hoppas jag hittar! Det är det värsta med att vara sämst i världen på gator och så. Wuho. Aja, kanske skriver en rad eller två innan jag går.

WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0