For real..

Har druckit kaffe med mamma och myst i soffan. Love it. Jobbet ringde minsann. Herregud. Precis när jag skrivit det i det andra inlägget haha. De bad mig jobba fredag kväll, 16:30-21:30. Då ska jag gå själv och ''på riktigt''. Nervöst! Men jag ska ju gå intro på onsdag kväll och då kommer jag få gå på samma tes på fredag som onsdagen. Så det känns ju bra. De är så snälla!

Blir latare ju längre tid jag sitter i soffan ha ha. Stannar nog hemma. På Personlig Försäljning skulle vi bara lämna in en uppgift (som jag typ är klar med, ska fixa det!) och repetera kapitel 5. Ska skicka in uppgiften hemifrån. Har pratat med becca och vi ska nog ta en långpromenad senare.

I love life right now, sweet life. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0