Favoritprodukter.

Nu har jag STORSTÄDAT mitt rum. Känslan efteråt är ju awesome. Är klar med tvättstugan nu också. Så nu har jag nybäddad säng och rena kläder, that feeling!

Becca fick tyvärr inte bilen. Blöh. Men ska ta en långpromenad senare med hundarna. Just nu är det Liverpool-match på tv som jag måste se klart. När jag gått promenad så ska jag lägga mig i ett långt bad. Mamma var och handlade förut och köpte mina favoritprodukter. Det ska bli ljuvligt.
 

1. LDB Lotion och Tvål
2. TRESemmé shampoo & balsam
3. TRESemmé hårspray, mousse & värmeskydd

De här produkterna är sååå bra.
Speciellt hårprodukterna. Tvålen och lotionen luktar så gott haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0