Cozy night home.

Becca kom förbi förut med pärlan. Tog en cigg och sen åkte vi och handlade godis och så till kvällen. Men hon åkte vidare sen. När jag kom hem så lagade jag och pappa tacos till familjen. Det kan man ju inte misslyckas med så det blev så gott! Nu har vi laddat upp i soffan med godis och dryck. Vi slappar och ser på Let's Dance. Tror vi ska se på något skräckis sen också, mysigt! 

Imorgon hoppas jag på att jag och beccabus kan ta oss en sväng till ågelsjön med hundarna. Det skulle vara så mysigt. Ta med sig äggsmörgås och kaffe och knalla runt. ÅH! Hur mysigt!? Håller tummarna, det beror på om hon har bilen eller inte...


Tacos är så gott, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0