20130426

FRIDAY PEOPLE!
Halleluja moment mother fucker. Otroligt skönt med helg! Skolan gick bra och snabbt. Har så jävla roligt with ma gurls. Vad vi skrattar! Utan dom hade skolan varit skit. Love ya! Jag, sabira och tessa stannade kvar efter skolan och pluggade. Så nu är psykologin klar! wuho.

Tog mig en promenad hem idag också! Så skönt. När jag kom hem och tagit ut hundarna så slocknade jag i soffan. Vaknade när pappa stack iväg o köpte pizza haha. Nu känner jag mig som en strandad säl framför soffan. Skön fredag, I helgen blir det jobb, imorgon 12-21:30 och söndag 7-12. Pengar rullar in som det ska det går bra nu...
 

Idag lånade jag mammas ''boyfiendjeans''. I like it!
Fick mycket beröm för min outfit idag hoho. Roligt! Blir så himla glad då! 
Är det kul med outfitsbilder? Mer sånt?? 

XOXO, trevlig helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Aa mer sånt!!! :)

2013-04-29 @ 14:51:27
URL: http://Http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0