20130424

Hejsan!
Idag tog jag mig en sovmorgon. Skönt! Tog 11:30 bussen till skolan. Käkade med mina vänner i matsalen och nu sitter vi på lektion, eget arbete. Känns ju värt. Men jag och sabira ska fixa vårt psykologiarbete nu. Skulle vara riktigt skönt att få det gjort!

Slutar 15:35, måste få be om o gå lite tidigare. Jobbar 16-21 idag. Sen ringde jobbet på förmiddagen när jag var hemma, fick fler arbetstider. I helgen ska jag jobba. Härligt! Det blir extra betalt. I need it for Tööörkey. Är lite nervös för ikväll (är en stor bebis i know) för jag vet inte om jag får gå på samma rad som jag gjort innan. Det skulle vara så skönt eftersom jag känner mig bekväm där nu. Hoppas!

Såhär ser jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Stina

You got some good looking legs there gurrrl!

2013-04-24 @ 23:51:38
URL: http://Http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0