24 oktober.

Hej!
Idag har det varit en seg dag. Tur att jag har mina bästa tjejer som gör att man står ut med skolan, fan vad roligt vi har! Kommer kännas sjukt tomt efter studenten, det är nu när man tänker så som det slår till. Att man inte kommer få träffa sina bästa VARJE dag. Kommer bli tufft..

Har inte gjort mycket sen när jag kom hem, ätit, bytt om till mjukiskläder och ligger nu och degar i min säng. Wiho, fun life. Tror en del av tjejerna prata om o dra ut idag på själva lillördag. Men har varit ute två onsdagar i rad plus helger, ikväll känner jag verkligen inte för det. Ska bli skönt o ta ett varmt långt bad sen och krypa ner i soffan framför tvn.
 
XX
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0