4 maj.



Fredag - helt underbart!
Snoozade lite för länge imorse, men sängen var så himla skön! Slängde på mig kläder och åkte iväg, varken hann eller orka sminka mig. Hade NP i engelska på morgonen. Efter lite krångel så blev det bra tillslut! Haha. Det kändes helt ok. 

Ikväll ska jag iväg till superdupersaknade josefine! ♥ Vi ska ba mysa, äta gott och se film i think. Kanoners! Blir en lugn helg. Har bokanalys på engelska och ett engelskaprov på måndag som jag måste plugga till. Sånt som måste göras. Hoppas på att åka iväg till nya lägenheten också. Kan inte fatta att vi flyttar snart?! Underbart..


jag och molly just nu! min gosis.
bjuder på bilderna, men molly är så söt så de måste visas!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0